Ваш лікар або інший медичний працівник (наприклад, домашня медсестра або соціальний працівник) можуть надати рекомендації, в який будинок престарілих краще звернутись.

Люди похилого віку і / або члени сім’ї повинні намагатися відвідати якомога більше будинків, щоб скласти загальну картинку про якість догляду. Використання контрольного списку може допомогти вам оцінити якість, спектр послуг, зручність і вартість. Ваші відвідини можуть тривати годину або дві, щоб ви могли зустрітися і поговорити з співробітниками приймальної комісії, адміністраторами будинків престарілих. Пам’ятайте, що жоден будинок престарілих не ідеальний, і швидше за все, вибір буде сильно відрізнятися від поточної життєвої ситуації людини.

Пропоновані питання, на які необхідно отримати відповідь під час відвідування будинку престарілих

  • Чи чистий будинок престарілих? Чи є неприємні запахи?
  • Об’єкт в хорошому стані?
  • Жителі виглядають добре, доглянутими?
  • Чи достатньо номерів?
  • Чи є функції безпеки, такі як перила і поручні?
  • Чи є додаткове обладнання (функціональні ліжка, кнопки виклику персоналу, інвалідні крісла, ін.)?
  • Скільки медсестер і помічників на одного жителя?
  • Адміністратори і медичні працівники проходять спеціальну підготовку з геріатрії або довгострокового догляду?
  • Ключові професіонали працюють повний або неповний робочий день?
  • Як довго менеджери і медичні працівники працюють в будинку для літніх людей?
  • Наскільки близько будинок престарілих до членів сім’ї? Наскільки близько це до найближчої лікарні, зупинки громадського транспорту?
  • Яка їжа?
  • Скільки коштують базові послуги?
  • Які додаткові послуги надаються? Скільки вони коштують?